Nataša Jakovac Borojević direktorica je Učenja i razvoja ljudskih potencijala u Zagrebačkoj banci. Inspirirana velikim nasljeđem organizacije koja uči, Nataša potiče daljnji razvoj hibridnih načina učenja, radi na dizajniranju niza programa i inicijativa iz područja razvoja talenata, razvoja lidera, promoviranja kulture demokratizacije učenja i s posebnom strašću spaja učenje s well-being programima. Njezina inovativna rješenja prepoznala je i struka, koja joj je dodijelila nagradu Employer Branding Award za najinovativniju EB inicijativu u 2023. – Zaba Kids Week.
Karijeru je započela u komercijalnom dijelu The Nielsen Company, najvećoj svjetskoj kompaniji za informacije, podatke i istraživanje tržišta. U Nielsenu je provela 10 godina, nakon čega odlazi u Infobip gdje je kao ekspert za učenje i razvoj dizajnirala i pokrenula niz projekata i inicijativa. Više od 20 godina iskustva naučili su je da izvrsni poslovni rezultati proizlaze iz vrhunskih i inovativnih HR praksi te da je kontinuirana spremnost na učenje najbolja konkurentnost, kako pojedinca tako i kompanije.
Održala je više od 300 dana učioničkih edukacija te radila na mentoriranju novih trenera i u postupku je certificiranja za coaching. Diplomirala je na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, na smjeru Marketinga te se nastavila kontinuirano educirati i certificirati u nizu područja. Trenutno završava izobrazbu iz Logoterapije, treće bečke psihoterapijske škole te će uskoro diplomirati na temu „Korištenje logoterapijskih metoda u prevenciji sindroma sagorijevanja na radnom mjestu“.
Natašina vječna inspiracija su dragi ljudi koji je okružuju, izleti u prirodu, Japan, filozofija i neuroznanost.