Na panelu “Svi smo na vezi – svi smo uključeni!” u sklopu HR.Weekenda predstavljena je nova interna komunikacijska platforma Info Nelt, osmišljena da poveže svakog zaposlenika, sve timove i brendove unutar Nelt Grupe. Keynote speakerica Bojana Mucić (izvršna direktorica za ljudske potencijale u Nelt Grupi) naglasila je kako je upravo kroz opsežno istraživanje utvrđeno da se blue collar radnici često ne osjećaju dovoljno uključeno i povezano s radom kompanije. Kao odgovor na taj izazov, Nelt je testirao devet različitih rješenja, a konačan rezultat bila je izgradnja vlastite platforme.


Info Nelt donosi potpuno novi način povezivanja zaposlenih – kroz dvosmjernu komunikaciju u stilu društvenih mreža, pregled svih pogodnosti za zaposlene kroz tzv. Benefit Bar, kao i vijesti u realnom vremenu o svemu što se događa u kompaniji ili u timu. Posebno važno, platforma omogućava zaposlenicima da daju feedback, dijele ideje i sudjeluju u anketama, čime svatko dobiva priliku da se njegov glas čuje.
“U ovom trenutku imamo adaptation rate od 68%, što je fenomenalan rezultat s obzirom da je aplikacija tek lansirana. Većina zaposlenih želi se uključiti, biti povezanija i bolje informirana. Najveći dio posla oko same aplikacije sada je u HR-u i komunikacijama, a Info Nelt koristimo primarno za bolji onboarding i stvaranje zdravije kulture na poslu – što automatski donosi i bolje rezultate” istaknula je Mucić.
Uključeni zaposlenici stvaraju organizacije otpornije na promjene i spremnije za budućnost. Kada su ljudi informirani, povezani i motivirani, lakše prihvaćaju nove procese, brže se prilagođavaju tržišnim izazovima i aktivno doprinose inovacijama koje pokreću rast i održivost poslovanja.











